Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: unohduksia / kiirettä
Hei!Sateista syyspäivää täältä Lounais-Suomesta. No minulta ottettiin pään TT_kuva viime tiistaina. Kysyin, koska kuvat ovat valmiit ja he vastasivat keston olevan max. 2 pv. Odottelin terveyskeskuslääkärini soittoa kuin kuuluunut vielä perjantaina, otin monen mutkan kautta yhteyden omalääkäriini ja hän kertoikin pelkäämäni tilanteen: metastaaseja oli kallossakin. Sen enempää hän ei osannut sanoa vaan kertoi papereiden menneen TYKS:iin minua hoitavalle onkologille. Äsken soitin puolestaan sinne ja keskus jo tiesi, että minulle on jokin lähete tulossa ja pyysi soittamaan hoitajan numeroon eli odotan tässä nyt hänen ruokatauon loppumista, jotta tietäisin mistä on kyse: uudesta TT:stä, säteistä vai sittenkin sytohoidosta (minun on pitänyt olla tablettilääkityksellä).
Nyt sitten taas odotellaan, koska ruokkis loppuu ja minuutit tuntuvat tunneilta............
- Re: unohduksia / kiirettämks
- Re: unohduksia / kiirettäMeriTuuli
- : unohduksia / kiirettätinttu