Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paclitaxel, kuinka hoidot sujuneet

Hei

Myös itse olen uusi keskustelija täällä, mutta lukenut olen jo jonkin aikaa. Itselläni menossa paclitaxel ja karboplatin tiputukset munasarjasyövän takia.
Huomenna olen menossa neljänteen hoitokertaan. Hoitojen jälkeen olo on ollut kuin olisi lievä krapula, heikottaa, väsyttää ja lievästi on etova olo. Kolmantena päivänä on alkanut jaloissa särkyä, joka on mennyt ohi parissa päivässä. Odotin koko ajan pahempia sivuoireita, mutta toistaiseksi olen mielestäni päässyt suht helpolla. Hiukset alkoivat lähtemään kaksi viikkoa ensimmäisen hoidon jälkeen. Pari päivää sitä katsoin ja sitten tilasin ajan kampaajalle ja loputkin ajettiin pois. Hyvin on tähän tottunut varsinkin nyt pipo aikaan en ole peruukkia käyttänyt kuin muutaman kerran. Onnea hoitoihin, hyvin ne menee. Mukavaa Joulun odotusta kaikille.
rapu67 | 18.12.2012 klo 13:45:55