Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Vaikeuksien kautta...

Moi naiset!

Niin tomerana hehkutin viimeisen CEF:n jälkeen.. Kuinkas kävikään; leukkarit ja neutrofiilit menivät sitten ihan hukkapiiloon.. tuli kuume ja komennus päivystyksen kautta Tays:iin. Siellä sitten antibiootit, ja kun eivät solut meinanneet palautua, niin kasvutekijää ruuttailtiin mahanahkaan. Viiden päivän keikka ja nyt olen kotona (onnellisesti), vaikka lämpöä on vieläkin jonkin verran!
Nyt ei ole kuin pari viikkoa aikaa toipua, kun sain tilapäisen työpaikan ja lupasin elokuun alusta lähteä kokeilemaan - onneksi ei ole henkisesti eikä fyysisesti kovin raskasta. Sinänsä helpottavaa päästä alkuun, kun ei tällaiselle yli 50:lle helposti mitään uutta urkene (olen itse itseäni työllistänyt viime vuosina). Sädehoidot ovat myös vielä edessä!
Onneksi helteet menivät - ne päivät olivat minulle ja karvakuonolleni kauhistus. Nyt sitten "lomailua" ja hiusten kasvattelua; 4 millin harmahtava untuva jo huojuu ja hulmuaa kesätuulessa ;)
palsternakka | 19.7.2013 klo 11:10:13