Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Helpottaa....

Olin tänään kuulemassa magneetin tuloksia sekä tähystyksessä meilahdessa ja sain ihania uutisia; magneetissa ei mitään epänormaalia eikä kasvaimeen viittavaa ja tähystys antoi samanlaisen vastauksen, ei mitään kasvaimeen viittaavaa! Mä olen niin helpottunut ja onnellinen, itkin koko automatkan takaisintullessa, ihan silkasta helpotuksesta ja kiitollisuudesta:) Tuntuu että vatsa on ollut ihan kipeä ja sykkyrällä jännityksestä taas, tähän ei varmasti koskaan totu tähän vastausten odottamiseen...
Mutta nyt aion ostaa koko perheelle leivokset ja hukutan lapset pusuihin ja halauksiin! Ja sitten aion olla ajattelematta (ainakin yritän...) syöpää kesän ajan ja vain nauttia kesästä ja siitä että saan olla mun rakkaiden kanssa!
Täällä toki vierailen välillä, sillä olen saanut niin valtavasti henkistä tukea teiltä rakkaat ystävät ja sitä tarvitaan varmasti vieläkin ja toivottavasti jollekulle pystyn myös tsemppiä antamaankin!
Kaikille kanssamatkaajille ihania aurinkoisia kesäpäiviä ja iloa ja valoa elämään:)
cry | 15.5.2008 klo 13:52:50