Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikattu ja kotiutettu!

Hei!

Hienoa että leikkaus meni hyvin. Tuota lukiessani kuin olisi omaa kirjoitustaan lukenut niin samanlaiset oli tuntemukset. Samoin tuo vatsa, Minustakin vatsa näytti pieneltä itsellänikin ennen rinnanpoistoa. Nyt vaan tervehtymistä ja liikuntaa käteen ohjeiden mukaan. Suihkuttelua unohtamatta,itse suihkuttelin monta kertaa päivässä ja annoin illalla ilmakylpyjä.Kannattaa heti käydä poistattaa nestettä kun siltä tuntuu, alkaa kiristää tai haavaalue näyttää hyllyvältä.Minulla ainakin kiristi ja kun aluetta koski tunsi nesteen liikkuva ihon alla. Kaikille ei välttämättä kerry niin paljoa nestettä mutta mulle tuli. Mitä enemmän liikuin ja touhusin sitä enemmän erittyi. Omalääkärin mukaan hyvä että sitä tuli ja poistettiin punktiolla eikä sattunut yhtään. Nyt olen viimeksi käynyt vajaa kolme vkoa sitten(leikkaus oli 19.9)Ja nyt käyn taas ennen tiputukseen menoa tarkistuttaa,lievä kiristävä tunne rinnassa.

Ei muutakuin paranemisia ja mukavaa joulun odotusta.

Memmu
Memmu66 | 9.12.2011 klo 09:48:25