Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mulla oli hiukset eilen
Hei taasEilen olin toissa solumyrkky hoidossa.Jotenkin askel meinasi tökkiä ovelle mennessä,mutta sinne menin,ja olin kyllä lopussa tyytyväinen että hoitoa saa.Lääkärin juttusilta päästessä olo oli kyllä kurja.Tämä minun juttu on sitä akresiivisinta mallia.Mutta,mutta.
Teidän viestejä lukiessa tästä tukka jutusta;kuinka se pistelee ja kirvelee eikä tiedä miten makais.Otin onkeeni tänään ja marssin kampaajalle.Meni joku minuutti ja ensimmäistä kertaa elämässäni näin minkä mallinen "kallo"
minulla on.Aina kun on ollut tukka jopa vauva kuvissa on ollut oikea peikko kanpaus.Nyt ei ole-eikä se loppujen lopuksi niin kamalaa ollut kuin luulin.Oikeastaan odotin mielenkiinnolla loppu tulosta.Peruukki istuu nyt tukevasti eikä tunnu ollenkaan hankalalle.Olen siihen oikein tyytyväinen.Loppui jokapäiväinen väsäys hiusten laiton kanssa.Jostakin tässä pitää olla tyytyväinen,muuten masentaa.Muna rikasta pääsiäistä ja aurinkoa elämään.seija-anita
- Mulla oli hiukset eilenseija-anita
- Re: Mulla oli hiukset eilenkultsikki
- Re: Mulla oli hiukset eilenraideri