Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuoppa rinnassa... rintasyöpää?

Hei geysiiri!
Löysin myös pienen kuopan rinnastani ja tarkan tutkimisen jälkeen myös patin ja diagnosoitiin lobulaariseksi rintasyöväksi. Mammografiassa kävin yksityisesti, koska sain sen nopeasti. Ultrassa lääkäri ei meinannut saada pattia näkyviin ohutneulanäytteen oottamiseksi. Kun hän kuljetti anturaa rintani päällä,pystyin itse sanomaan hänelle, missä kohden patti tuntuu ja niin lääkäri sai otettua näytteen, jossa esiin syöpäkasvainta. Syöpäni todettiin 5 vuotta sitten, lobulaarinen. Olen käynyt läpi rinnan poiston ja TRAM-rinnan rakentamisen. Olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Tästä myllytyksestä selviää, kun pitää lippua korkealla.

Ihon vetäytymä on yleensä yksi merkki kasvaimesta, joten pidä huolta itsestäsi ja vaadi tarkat tutkimukset. Luulen, että eiköhän ne järjesty ilman vaatimistakin. Toivottavasti kyse
hyvänlaatuisesta kasvaimesta, jos kasvain olisi.
iirisrukka | 4.9.2007 klo 12:02:21