Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: leikkaukseen...
Heippa!Minulta leikattiin lokakuussa toinen rinta pois. Kasvain oli 2,5 cm ja lääkäri suositti koko poistoa ja itse olin ehdottomasti samaa mieltä. Ratkaisu kohdallani oli oikea, kasvaimen laatu oli III-luokkaa ja leviämisprosentti 99, ja hormooninegatiivinen, eli todella ärhäkkä laatu. Pienistä rinnoista ei kannata osapoistoa edes yrittää, kun siitä ei jää mitään jäljelle, kun varmuusmarginaali pitää leikata ympäriltä. Minulle lääkäri sanoi, että jos olis noin sentin kasvain, niin vois harkita, mutta ei yli 2 cm.
Mulla on nyt sytostaatit puolessa välissä, ja edelleen olen sitä mieltä, että rinnan poisto on ollut pienin murhe tähän asti. Antaisin vaikka toisenkin, jos saisin muut kivut ja vaivat pois, mutta ymmärrän kyllä, jos se joillekin on kova paikka. Itse olen aina ajatellut, että tärkeintä on, että henki säilyisi.
Tsemppiä vain leikkaukseen, kyllä se hyvin menee, ja siitä toipuu varmasti muutamassa päivässä.
t. Ellinoora
- leikkaukseen...annim
- Re: leikkaukseen...aikki
- Toisen rinnan poisto?myymeli
- Re: leikkaukseen...annim
- Re: leikkaukseen...ellinoora
- Re: leikkaukseen...Karhutar
- Re: leikkaukseen...tasse
- Re: leikkaukseen...Heisku
- Re: leikkaukseen...EllaM