Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LEIKKAUKSEN JÄLKITARKASTUS OLI TÄNÄÄN
Voimia sinulle. Mulle lääkäri suositteli tiukahkon topin pitämistä niin että nesteet pakotetaan löytämään omat reittinsä.Pidinkin tiukkaan jummpatrikoota välillä ja huomasin että punkteeraukset loppui siihen. Joo mä olin ainakin jälkitarkastuksessa (kaksin kappalein) ainakin niin öö almanakan reunalla että en ainakaan ihan kaikkea käsittänyt. Sitten kun menin syöpikselle käytiin lääkärin kanssa vielä kertaalleen tulokset läpi ja johan alkoi selvitä. Samalla sairaslomalääkärintodistukseen kaikki lyhenteet kirjattiin joten nyt olen alkanut selvitä näistä. Joo sä tuletkin sitten hiukan perästä koska mun pitäsi ehtiä saada kaksi stytoa ennen joulua ja 4 sen jälkeen ja säteet. Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi ettei varmaan tule säteitä, mitä hiukan ihmettelinkin koska multa löytyi muutamasta kainalonimusolmukkeesta syöpää Eli luulin että jos kainalosta löytyy aina saa säteet päälle, lienenkö väärässä. No hyviä uutisia sain lääkäriltä itse tänään kun luustokartoituksessa ja muissa tutkimuksista ei sitten löytynyt enää mitään uusia löydöksiä. jotenkin aina noi lääkärin soitot ottavat mielen päälle.- Re: LEIKKAUKSEN JÄLKITARKASTUS OLI TÄNÄÄNpäivänsäde