Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Vielä epävarmana
Heippa kaikille!Ensimmäistä kertaa tällä palstalla kirjoittelen.
Nelisen viikkoa sitten olin mammografiassa rinnassa olevan patin vuoksi.Tuloksen perusteella sain lähetteen paksuneulanäytteellä otettaviin kudosnäytteisiin. Samalla näytteenottokerralla rintaan asetettiin jonkinlainen metallinen väkänen markkeeraamaan kasvainta ja otettiin vielä uusi mammografia.
Ultrassa ja mammografiassa näkyi rinnassa kelkkeumaa.
Tänään piti olla aika kirurgille,mutta aika vaihtui parilla päivällä eteenpäin lääkärin sairastuttua.
Olin hirveän kiukuissani siitä,että en saisi odottamaani tietoa,vaikka olin henkisesti siihen valmistautunut.
Päätin kuitenkin ottaa vielä uudelleen yhteyttä minulle soittaneeseen henkilöön ja pyysin häneltä edes jonkinlaista tietoa näytteiden tuloksista;pitääkö minun varautua jatkotoimenpiteisiin vai ei.
Vastaukseksi sain,että on varauduttava jatkotoimenpiteisiin,koska esiin on tullut pahanlaatuista kalkkeumaa <---mitä tuo sitten ikinä pitääkin sisällään ?? (onko kyseessä syöpä??)
Torstaina on uusi aika kirurgille ja siellä sitten saan tietää jatkotoimenpiteistä enemmän.
Olen viimeaikoina lueskellut paljon tätä palstaa ja ainakin täällä on suurin osa kirjoittelijoista ilahduttavan positiivisella mielialalla.Yritän tehdä niin itsekin :)
- Vielä epävarmanaPumpkin
- Re: Vielä epävarmanamamo2
- Re: Vielä epävarmanaPumpkin
- Re: Vielä epävarmanaJanna61
- Re: Vielä epävarmanaJanna61
- Re: Vielä epävarmanaAnskuli
- Re: Vielä epävarmanaMemmu66