Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Danttu vei

Kiitos, Tikku, mutta ei kiitos.

Tiedän että muisti on (onneksi) harvinaisen lyhyt tarvittaessa ja varsinkin ikävien asioiden suhteen. Silti olen taipuvainen uskomaan että uutta leikkausta ajatellessani pystyn palauttamaan mieleeni olon, joka minulla oli tämän operaation jälkeen.

Toki tiedän, että yleiskunto, hapenottokyky, leikkauksen laajuus ja muut asiat vaikuttavat toipumiseen, joten sikäli asiaan voinee vaikuttaa jonkin verran. Samoin voinee pyytää sitä ainoaa toimivaa pahoinvointilääkettä, kun enää ei tarvitse olla mukana jossain kipututkimuksessa tms. mutta silti..

En välttämättä koe tarpeelliseksi käydä läpi sitä rumbaa uudestaan vain siksi että saisin implantin, tässä iässä se ei liene enää niin tarpeellista. Nuorempien suhteen ymmärrän, ja totta puhuakseni olinhan itsekin sitä mieltä vielä ennen tätä alkuperäisen poistoa, mutta.. well.. pidän itselläni oikeuden muuttaa mielipidettäni..

Mutta never say never.. Katsotaan sitten asiaa lähemmin kun olen toipunut tästä leikkauksesta.
tigemauk | 31.8.2008 klo 20:13:38