Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rintasyöpä

Heippa! kanssa ihmiset ja muutkin.Sain tietää noin 3.8 että viattomalta tuntuva pattini joka poistettiin 20.7 vasemman Rinnan ja kainalon välissä, joka oli aivan pieni siis alle 1cm kokonaisuudessaan 7mm ja kuulemma liikkuva ja näytti hyvältä,mutta patologin tyly lausunto pahanlaatuinen. Syöpää ei ole löydetty vielä mistään muualta tutkimukset jatkuvat siis ei rinnoistakaan/mammotehty sekä 2kertaa uä/ultra eli kaikututkimukset edessä MRI/rinnoista ja rintakehästä/ja lisäksi CT/kerroskuvaus/viipale.Olen ollut aivan hermona sekä pelolla odottanut seuraavaa siirtoa asioissa.sairaslomalla en ole ollut vaan kaikesta huolimatta olen olllut työssä, vaikeaahan se on ollut mutta eitarvitse kokoajan miettiä omaa tilannetta.Kertokaa kuinka olette itse jaksaneet vastaavassa tilanteessa.nimin pistaasi.
pistaasi | 13.8.2007 klo 23:16:59