Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxot takana ja eka cef huomenna
Kyllä minulla ainakin säteitten aikaan oli helpompaa. Ei ollut sitä kuvottavaa tunnetta,joskin väsymystä kyllä vielä oli.Se kuvotus alkoi jo kun laitettiin tippakanyyli ja siihen ensimmäinen pahoinvointilääke(ilmeisesti paljon psyyke mukana siinä kun tiesi mitä tuleman piti).Ja yritin ehkä olla reippaampi mitä todellisuudessa olin.
Ja mieliala oli säteissä paljon,paljon parempi. Osaltaan varmaan johtui siitä ilmapiiristä mikä sädeosastolla oli syto-osastoon verrattuna.
Sitten alkoi kyllä viiden vuoden lääkehoito ajatteluttaa ja sen sivuvaikutukset.Nyt olen kaksi kuukautta Femaria syönyt eikä isompia vaivoja mitä vähän hikoiluttaa enemmän,mutta ei vaivaksi asti.
Hiihtänyt olen joka päivä kun vain on ollut kelejä ja sitten venytellyt oikein kunnolla sen jälkeen.Koitan saada siten nivelvaivat,mitä Femar saattaa aiheuttaaa pysymään poissa kun on ennestään polvessa jo alkava kuluma.
Ensi viikolla ensimmäinen lääkärintarkastus hoitojen jälkeen.
Koitahan kestää vielä viimeiset hoidot.
- Re: taxot takana ja eka cef huomennaTulevaisuus?