Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdukaulansyöpä

Voi mummo46, päppä ja muutkin, isot voimahalaukset minultakin teille.
En ole itse oikein jaksanut tänne viimeaikoina kirjoittaa, olen kyllä viikonloppuisin käynyt lukemassa viestejä ja saamassa voimaa.
Minulle piti tehdä lokakuun alussa kohdun ja munasarjojen poistoleikkaus. Minun syöpäni oli kasvattanut tuonne vatsaan sellaista kasvustoa, ettei lääkäri tehnytkään isoa leikkausta, eivät kuulemma olisi saaneet kaikkea leikkaamalla pois. Vain munasarjat poistettiin. Sitten alkoi sädehoitokuuri jota saan viiden viikon ajan ja lisäksi kerran viikossa minulle annetaan sytostaattia. Voimat on menneet, pahoinvointi piinaa viikonloppuisin, mutta onneksi silloin saan tulla kotiin. Ja hoidot eivät vielä pääty näihin säteisiin vaan jatkuvat sitten sytostaattihoitoina. Tässä nyt odottelen siis, että nämä kaikki hoidot hävittävät tuon vihulaisen ulos minusta.
Ystävyydellä, dolina.
dolina | 2.11.2007 klo 15:47:40