Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vielä Tamofeenin sivuoireista

Onko sinulla pitkäkin matka syöpähoitoihin? Minulla tuli omavastuu osuus täyteen jo huhtikuussa, joten saan korvauksen kaikista maksetuista matkoista ja kun omavastuu osuus tulee täyteen, niin saa vapaakortin, jota vilauttamalla ei tarvitse maksaa edes omavastuuosuutta esim. taksille.
Onko lääkäri kirjoittanut Kelalle todistuksen oikeudesta lääkekorvauksiin? Itse maksan omavastuuosuuden, muistaakseni 3€ per ostokerta.
Olen huomannut kantapään kautta, että Kelan, ainakin tämän missä asioin, asioihin suhtaudutaan aika nuivasti, ei neuvota ja vähätellään asioita, mutta sitkeesti kun ajaa asiaansa, niin onhan ne sitten selvinnyt....mut se siitä.
Onko mahdollista, että joku korvaus olisi kenties jäänyt saamatta? sillä kuten sanoin, niin täällä Kelan väki ei niistä neuvo eikä ole kyllä auttanutkaan millään tavoin, eli kaikki on itse pitänyt hommata, jaksoi tai ei.
Pikis | 1.8.2008 klo 17:12:58