Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolmas kertako toden sanoo?

Hyvä Kikiki!

Ensinnäkin olen pahoillani tilanteestasi. Olet koonnut itsesi jo monta kertaa ja ihailenkin vahvuuttasi, kun olet sen kyennyt tekemään. Pidä vielä kiinni toivosta, että koepaloista ei tule huonoja uutisia.

Kysyt, miten saat itsesi liikkeelle. Kerran eräs viisas ihminen sanoi minulle, että joskus on hyvä, ettei piiskaakaan itseään liikkeelle vaan antaa itselleen luvan olla totaalisen väsynyt. Ja sitten, kun on koonnut voimia, koettaa päästä liikkeelle pienin askelin.

Kirjoitat lapsista ja työstä, minkä vuoksi on tietysti ponnisteltava väsymistä vastaan. Pienten lasten äitinä tiedän, että kuvio on rankka! Onko sinulla ketään, joka voisi huolehtia arjen kuvioista, jotta saisit luvan hengähtää?

Itse olen koettanut etsiä lohtua niiltä, jotka ovat selvinneet mahdollisimman samankaltaisesta tilanteesta. Auttaisiko sinua parhaiten juuri niiden ihmisten kokemukset, jotka ovat koonneet palikat jo moneen kertaan?

Niin tyhjiltä näyttävät sanani näytöllä, mutta toivon sinulle paljon voimia, olen mukanasi ajatuksin! Kirjoita myöhemmin, miten voit!
arpakuutio | 22.4.2008 klo 15:49:19