Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: huomenna viides hoito
Sama täällä!Viides hoito myös minulla ensiv.alussa.Ahdistaa jo etukäteen,itkettää ja masentaa ,vaikka onkin jo viides kerta.Kait tähän alkaa väsyä?
Ufolta näytän minäkin,harmaata karvaa on kyllä alkanut jo kasvamaan kaljun peitoksi,pysyvää?
Ripset ja kulmat ovat huimasti harventuneet ja kaikkii muut karvat häipyneet paitsi ponnekkaat säärikarvani! Kestävät mitä vain!
Olen myös lihonut ,kaikki kiristää...syön selkeästi pahaan olooni. Laihduttaakkaan ei nyt oikein voi.
Viimeksi kuumeilin reilun viikon ajan ,johtui ilmeisesti neulastasta..olo oli ihan syvältä..
Vaikka pieniä kait nämä murheet ovat ,mutta silti ei oikein jaksaisi.
Tämä palsta on tosi hyvä juttu,muutoin kait käpertyisin kokonaan tunteeseen ,että olen ihan yksin näitten tuntojen kanssa.
Niin ,että jaksetaan vain,voimia sinulle! Ja sittenhän on vain yksi kerta jäljellä,ja se menee vaikka seipään nokassa!
- Re: huomenna viides hoitokultsikki
- Re: huomenna viides hoitoKarhutar