Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pienet ilot !
Kävin kainalontyhjennyksessä 20.2. ja kotiuduin seuraavana päivänä dreeniletkun kanssa: kuinka tuskastuttavaa olikaan tuo oleminen niinkin pienen letkun kanssa ! En millään malttanut pysytellä kotosalla, vaan tein päivittäiset kävelylenkkini, mutta niistäpä ei tuo letku tykännyt ja olkavarressa tuntui jos jonkinmoista jomotusta. Tänä aamuna pääsin letkusta eroon ja samalla reissulla hoitaja kehotti käyttämään rintsikoita; minä kun olen tähän saakka käyttänyt pelkkiä toppeja, kun tuo rinnan alla oleva leikkaushaava ei ole vielä kärsinyt laittaa liivejä päälle -muuta kuin lenkillä käydessäni on ollut pehmeät urheiluliivit päällä. Niinpä sitten kotiuduttuani rohkaisin mieleni ja laitoin vanhat liivit päälleni- ja ihan mukavaltahan tämä taas tuntuu ! Leikatussa rinnassa on tällä hetkellä leikkausturvotusta sen verran, että on suurin piirtein samankokoinen kuin tuo toinenkin, vaikka oikeasti se onkin puolet pienempi. Tyhjennyksen vuoksi käsivarressa on pientä tunnottomuutta, turvotusta ei niinkään, eikä kaikki hommat vielä oikein suju, mutta siitä olen kiitollinen, että sormissa ei ole minkäänlaisia oireita. Jälkitarkastus on n. 3 vk:n kuluttua ja samoihin aikoihin pitäisi tulla ensimmäinen käynti myös syöpäpolille.- Pienet ilot !margitta
- Re: Pienet ilot !Wenla
- Re: Pienet ilot !margitta