Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Panadolista

Hei Särö!
Olen niin pahoillani, että olet joutunut astumaan rajan yli meidän kroonikoiden joukkoon. Hoidot ovat hyviä, joten ei varmasti ole akuuttia hätää, ja tosiaan se helpottaa, kun olet päässyt taas hoitoputkeen, tuntuu, että asialle tehdään jotain.
Halusin kirjoittaa sinulle tuosta panadolista, jota kerroit käyttäväsi. Minäkin olen pitänyt sitä ainoana kipulääkkeenä viimiset 6 vuotta, mutta nyt maksan metareiden takia tuli stoppi. Mulla jouduttiin siirtämään tiputusta 9 päivällä kohonneen alatin vuoksi, ja lääkäri kielsi ehdottomasti parasetamolin käytön, kun se on maksatoksinen, buranaa mielummin. Joten tarkasta nyt lääkäriltäsi tuo kipulääkitys, jotta ei ainakaan sen vuoksi tule hoitoihin lykkäystä. Mulla nousi tosiaan tämän toisen kierroksen ekan hoidon jälkeen alat 84:sta 222:een. Mulla oli siinä kyllä panadolin lisäksi mm. antibiottikuuri ja toinenkin kipulääke, mutta kysele lääkäriltäsi, ettei tule ylläreitä.

Voimia hoitohin ja pidähän mieliala mahdolisimman korkealla. Virtuaalihaleja!
krisem2 | 30.6.2009 klo 10:34:43