Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tiedottamista syöpäpolin suuntaan myös
Kiitos Karhutar viestistä ja toivotuksista!!!Olen pitänyt hoitojen välillä pientä muistiota siitä mitä oireita on hoidoista tullut ja muustakin. Tulostan sen ja vien aina mukanani polille. Huomasin, että se on hyvä konsti, koska siinä tiputustilanteessa ei sitten välttämättä enää muistakaan, mistä piti puhua :)
Nyt pitää päivittää sitä taas tämän antibiootin ja muun lääkityksen suhteen, että tiedetään missä mennään, puolin ja toisin.
Sitä mie vaan tosiaan ihmettelen - kun olen ns. kiltti potilas - että kyllähän ne sytot voivat varmaan aiheuttaa kaikenlaista kipuilua, josta ei sitten osaa sanoa onko se hoidettava pois vai ei. Mie kun en tykkäis syödä lääkkeitä, joten tässä taas pientä ihmistä opetetaan noudattamaan ohjeita.
Olin tuon flunssani suhteen yhteydessä hoitavaan yksikköön ja terkkariin, kummassakin painotettiin sitä, että pitäis olla kuumetta. Mutta hulluksihan siinä meinaa tulla, kun yskii yöt, yskii päivät eikä helpota ollenkaan. Se on sanottava, että tämä terkkarin päivystävä lääkäri oli kyllä aivan ihana, kun kerroin oireistani ja taudistani. Ja opasti vielä pyytämättä limakalvojen kuivumiseen hyvästä lääkkeestä; Ceridal!
Ei siis kiduta vaan hakeudutaan lääkärille mahdollisimman pian ja kerrotaan olotiloistamme myös siellä hoitopisteessä.
PS. Ostin Lidlistä uuden kuumemittarin, ihanan vaaleanpunaisen :D Oli siellä muitakin värejä, jos joku innostuu uutta mittaria hankkimaan.
- Tiedottamista syöpäpolin suuntaan myösTarutar