Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Meikkausvinkkejä kulmakarvattomalle ja silmäripsettömälle?
Itse ostin sellaisia ripsi-nippuja sekä "kunnon" liimaa (kemppareista löytää parempaa kuin marketeista.. ehkä myös kiinnitysneuvotkin ;D), mutta kun nuo ripset on vielä tallella, niin kokeilin niitä ihan huvikseni. Ripset on siis harventuneet, mutta kyllä ripset hyvin pysyi päivän kaks.Tietty jotkut kosmetologit laittaa kestoripsiä, joten kannattaa kysyä heiltäkin, josko saisit aikaa ennen juhlia, jos haluat.
Niin vielä noista tekoripsistä; itse ripsissä on joskus liimaa, mutta se ei kyllä kestä juhlien ajan eli kannattaa laittaa liimaa niihin (joissakin ripsissä tulee mukana).
Tietenkin se, että rajaa silmiä auttaa asiaa.
Mä en aikanaan muistanut ettiä sitä Kodin kuvalehteä ja olen jo laittanut eteenpäin lehden, etten voi etsiä sitä enää.. :/
Mutta omia vinkkejä ehostukseen on, että hyvä sävyttävä päivävoide (kempparista voi pyytää testeriä), kevyt irto-puuteri päälle estään kiiltoa, hieman poskipunaa (pinkki/ruusun väri tuo kivasti pirteää ilmettä tai sitten aurinkopuuteria, jos haluaa enemmän nude-meikin.. ja täytyy muistaa näitä laittaa erikohtiin..), kulmien huolittelu/luonnollisella=hyvällä värillä täyttäminen/piirtäminen), luomivärit+maskarat+rajaukset (ja kesällä väri-iloittelua, tietenkin persoonan mukaan) ja sävyttävä huulikiilto.
Se on siinä, avot ;)
(myös kasvoille tarkoitetut itseruskettavat on jees; eivät enää haise pahalle ja sävytkin ovat parempia kuin joku vuosi sitten.. saa kauniin värin, jos vaan muistaa kunnolla levittää)
Mulla on ripset tallella, hiukset tallella, mutta alakertaa tai kainaloita ei oo tarvinnu samalla tavalla sheivata. Kulmakarvat on hidastaneet kasvuaan, MUTTA eilen huomasin, että mun kasvojen karvotus on lisääntynyt??
Mistä tämä johtuu??
Tälläsiä aatoksia puheripulia sairastava tällä kertaa kirjoitteli.. :)
- Meikkausvinkkejä kulmakarvattomalle ja silmäripsettömälle?Äkäinen Pikku Myy
- Re: Meikkausvinkkejä kulmakarvattomalle ja silmäripsettömälle?Äkäinen Pikku Myy
- Re: Meikkausvinkkejä kulmakarvattomalle ja silmäripsettömälle?Äkäinen Pikku Myy
- Re: Meikkausvinkkejä kulmakarvattomalle ja silmäripsettömälle?Cherry