Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sydänultra
No nyt sitten jaksamista. Rinnan poisto on kova pala, mutta on sinulla on aikaa käsitellä asiaa ja toisaalta säästyt toiselta leikkaukselta kun koko rinta viedään kerralla. itse olen jälkiviisaana miettinyt näin kahden leikkauksen jälkeen,että miksiköhän en vaatinut heti kokopoistoa,koska olen muutoinkin tosi pienirintainen.Missähän ne mun marginaalit ihan oikeasti olivat.No kokopoistosta selviää ja saat heti sairaalasta sitten mukaasi sellaisen superlonisen täyterinnan ja sitten noin kuukauden kuluessa saat hakea rintaproteesin, johon sitten saakin kahden vuoden takuun. Ei sitä omilla rinnoilla ole enne kahden vuoden takuuta ollutkaan.Olin jo eilen hakemassa rintaproteesin ja proteeseja soviteltiin ja valittiin parhaiten istuva. Joten kaikkia apuvälineitä on tosi hyvin tarjolla. Työniloa sinulle vielä muutamaksi viikoksi ja jaksamisia.
- SydänultraKissa
- Re: Sydänultraellinoora
- Re: SydänultraKissa
- Re: Sydänultratinttinen
- Re: SydänultraKarhutar
- Re: Sydänultra-miu-
- Re: SydänultraKissa
- Re: Sydänultratinttinen
- Re: Sydänultrapäivänsäde
- Re: SydänultraKarhutar