Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Välillä jotain iloistakin.....

Kiitos kaikille ihanista ihanista vastauksista, aivan huippujuttu kuulla, että sädetys on "helppo nakki" sytoihin verrattuna! Nyt jälleen elävien kirjoissa, mulla veti nämä ceffit kyllä melko heikolle hapelle, emend pelasti paljon, mutta tosi väsynyt olin tämän viimisen jälkeen, ja semmonen ikävä kuvotus koko ajan. Onneksi suurimmalle osalle ei tule juuri mitään ceffistä. Nyt on sitten kuulkaa niin paljon elämänvirtaa, että jos voisin purkittaa, niin tällä määrällä pidettäs valot koko kylässä päällä vuoden ilman sähköä:-) ELÄMÄ ON IHANAA!!!!! Kulmakarvatki on alkaneet kasvamaan, ripset vielä lyhyet, mutta tummaa tukkaa pukkaa, ajattelin nyt vk loppuna vielä vetaista ihan lyhyeksi, niin saa sitten tulla uusi sänki täydellä teholla. Ja uutta tietoa hormoonikierukasta: onkologini oli keskustellut usean gynekologin kanssa, ja ilmoitti minulle, että voin turvallisin mielin pitää hormoonikierukan, vaikka hormonipos rintis, laittoi vielä sellaisen artikkelin postitse "rintasyöpä ja raskauden ehkäisy" -Suomen Lääkärilehti 2007, Aila Tiitinen. Olin niin iloinen ja liikuttunut jo pelkästään siitä, että oli viitsinyt nähdä vaivaa ja ottaa selvää, ovat varmasti muutenkin ihan tupella töittensä kanssa. Tässä kiihkeimmät, kiitos kaikille ajatuksista ja viesteistä, ja te, jotka tulette jäljemäpänä, kohta olette samassa pisteessä, uskokaa pois, vaikka välillä voi tuntua, että sytot kestävät ikuisesti!! Pusut ja halit kaikille!
carpe diem! | 24.8.2011 klo 22:37:55