Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hoidoista huolimatta voin hyvin
Voimia teille jotka sitä tarvitsette ja vastasairastuneet muistakaa, että jokainen reagoi hoitoihin eri tavalla. Erittäin hyvin voi olla täysin työkykyinenkin.Elokuussa -06 löysin rinnastani kyhmyn.Ajattelin sen olevan rasvaa tai jotakin hormooniperäistä.Järkytys oli suuri, kun lääkäri totesi että se on kasvain, joko hyvä tai pahis. Halusin sitten tietoa joka paikasta, kaiken varalta. Hakeuduin myös näille keskustelupalstoille ja olin menettää järkeni lukiessani kaikkia niitä hirveyksiä mitä naiset purkivat. Sen koommin en arvannut näitä sivuja avata,ennenkuin nyt kirjoittaakseni toisenlaisen tarinan. Nyt olikin jo ihan toisenlaistakin luettavaa, onneksi.
Olin kahdessa leikkauksessa ja nyt saanut kahdesti CEF-hoidon. Hiukset on harventuneet päälaelta, mutta saattaa olla ettei kaikki lähdekään. Ekan kerran jälkeen oli lievää pahoinvointia parina päivänä, toisen jälkeen ei mitään. Joten Elämä jatkuu ihanasti, sairasloma on kuin lomaa, ehtii ja pystyy tekemään kaikkea mukavaa ja on kerrankin aikaa reilusti perheelle. Lapset ovat päiväkodissa vain sen verran etteivät unohda kokonaan, pidämme vapaita ja nukumme pitkään. Olen ottanut tämän mahdollisuutena viettää vielä lasten kanssa luppoaikaa, pian he lähtevät kouluun ja sitten ei enää voi lähteä ex tempore retkille tai viettää löhöpäiviä. Kaiken tämän "kamalan" sairauden keskelläkin voi elämästä nauttia täysillä.
- Hoidoista huolimatta voin hyvinmillicent