Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tiedon haluinen
Hyvää huomenta Teille kaikille.Haluan kertoa myös omasta sairaslomasta ja selviytymistarinai rintasyövästä. Minutlta leikattiin toinen rinta pois 15.7.2009. Hoidoksi sain sytöstaatit (CEF) ja sädehoidon 25 kertaa. Olen kodin ulkopuolella töissä ja meillä on myös sikala. Sain sairaslomaa töistä, mutta kotona olin töissä. Kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen olin pois sikalasta, että ei saa vieraita bakteereja. Voin mielestäni aika hyvin ja osallistuin koko ajan sikalan töihin kun sain sytöstaatteja. Tämä siksi että minulla olisi jotakin puuhaa että en aina ajattele sairautta. Nukuin kyllä päiväunet joka päivä ja yritin myös ulkoilla aina voimieni mukaan. Nyt jälkeenpäin ajattelin että hyvä kun jaksoin ja tuli muutakin ajateltavaa.
Vuonna 2011 minulta leikattiin toinen rinta pois koska siinä oli alkavaa syöpää (DCIS) ensimmäinen syöpä oli lobulaarinen, lovulaarisella syövällä on suurempi riski saada syöpä toiseenkin rintaan. En harkitse vielä tällä hetkellä rinnankorjausta koska näinkin on hyvä. On kumma että tämä syöpä on mielessäni joka päivä, vaikka olen saanut hoidot ja kaikki on hyvin.
Terveisin
Anna
- tiedon haluinenansu60
- Re: tiedon haluinenMemmu66
- Re: tiedon haluinenansu60
- Re: tiedon haluinenJanna61
- Re: tiedon haluinenSuski69
- Re: tiedon haluinenteppana
- Re: tiedon haluinenSallimaaria
- Re: tiedon haluinenlumisade