Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Yön kuumuudessa:CEF
Hei!Onko teillä muilla ollut yöt tällaisia ceffin aloittamisen jälkeen ? Ja jatkuuko koko putken ajan?
nukkuminen on huonoa ,heräilen melkein tunnin välein siihen ,että suu on ihan korppukuiva,on kamala jano ja heti kun millin verran liikahdan niin tulee tulee koko kroppa tulikuumaksi ja hehkuvaksi kuin kekäle...ja sitten vessaan....ja niin ralli jatkuu...ajattelin ,että tuleeko tämä elämä olemaan sitten tätä kun estrogeeni muutenkin jyrätään pois pelistä?(petistä)
Noh,ikäni puolesta olen teitä useampia vanhempi.Minulla oli hormoonikorvaushoito käytössä kun syöpä todettiin(niinpä!)
Se tietenkin loppui siihen...mutta nämä oireet alkoivat vasta nyt.
Onhan tämä murheista vähäisempiä,kun luen teidän muitten tilanteista,mutta kyllä tämä elämänlaatuun tulee vaikuttamaan jos jää päälle.
Liitännäishoitona saan vielä joko tamofenin tai Aromataasinestäjää..
niin onkohan sittenkin vielä tällaista ?
Täytyy vähän tästä huumoriakin repiä! tukka joka pian vetelee viimeisiään pitää joka päivä pestä näiden kuumien yösessioiden jälkeen.mutta kohta ei ole sitäkään .
Muuten vointi on päivisin hyvä! Ja ihanaa ,että voi tänne purkaa ,ei näitä juttuja kotona kukaan jaksa koko
aikaa kuunnella.
Aamu valkenee ja työpäivä tulossa (lyhyt) kevät tulee ja olen elossa!
Kultsikki
Mukavaa päivää teille kaikille!
- Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFHempukka
- Re: Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFTyrni65
- Re: Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFHempukka