Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: shokkiuutinen munasarjasyöpä
Hei eerika ja kanssasisaret!Toden totta on aika shokkiuutinen kuulla sairastavansa munasarjasyöpää. Paljon on kestettävänä, mutta kuten niin monet ovat kirjoittaneetkin, siitä myös selviää.
Minä sairastuin kolme vuotta sitten; sain olla 10 kk välillä 'terveenä' kunnes markkeri alkoi nousemaan ja jouduin uudelleen hoitoihin. Bye bye tukka, ripset, kulmat jne. Minulla on etäpesäke pernassa ja nyt myös maksassa viitteitä aktiivisuudesta. Seitsemän hoitoa olen tällä toisella jaksolla jo saanut, yhteensä jo 22 Taxol-Carboa. Huh huh rankkaa on ollut ja on edelleen. Vielä pari hoitoa ja magneetti. Jotenkin en usko, että enää pääsen kuiville, mikä sinänsä on aika harmittavaa. Välillä vain loppuu tsemppi ja usko. Toki yritän pyristellä ja viettää niin normaalia elämää kuin vain pystyn hoitojen välillä.
Tämä on kuitenkin salakavala sairaus, johon täytyy suhtautua vakavasti. Ja kyllä minustakin on ihana lukea täältä noita selviytymistarinoita, ne tuovat kyllä valoa tähänkin pimeyteen.
Jaksamista kaikille !
- shokkiuutinen munasarjasyöpä eerika
- Re: shokkiuutinen munasarjasyöpä amh