Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odotan tulosta, kerro rintasyövän alkuvaiheista....!

Hei vaan,
Minulla löyti ekassa selonnassa useita epäilyttäviä patteja, joita en ollut itse kyllä ollenkaan tuntenut.Sitten tuli uusintakuva ,ultra ja neulanäytteet.
Onneksi tulokset tulivat viikossa, moni on joutunut odottelemaan yli kaksikin viikoa. Röntgenlääkäri soitti tulokset, siitä on tänään tasan kuukausi. Itse en osannut röntgenlääkäriltä kysyä oikeita kysymyksiä, eikä hänkään mitään muuta tietoa itse antanut kuin että näytteestä oli löytynyt syöpäsoluja. Niinpä sain vasta leikkauspäivänä tietää , että yksi kasvaimista on gradus3 eli sitä nopeimmin jakautuvaa sorttia. Olisi ollut kiva tietää aiemmin, minusta kuitenkin minulla on oikeus tietää se minkä lääkäritkin tietävät, minun elämästänihän tässä kuitenkin on kysymys. Nyt on leikkaus takana, vielä en tiedä mitä mikin patti piti sisällään, ennen leikkausta olin itse sitä mieltä ,että poistetaan koko rinta ,vaikka osa pateista vaikutti hyvänlaatuisilta. Ja kyllä sieltä voi löytyä enemmän kuin kuvissa on näkynyt, leikkausta edeltävänä päivänä sairaalassa tehdyssä ultrassa lääkäri oli näkevinään myös nännin alla jotain epäilyttävästi kasvainta muistuttavaa.
Toivottavasti sinun pattisi on hyvänlaatuinen, kannattaa sekin ehkä poistattaa. Mutta kyllä näistä huonoistakin paranee suurin osa, itse ainakin olen positiivisella mielellä, saas nähdä ensi viikolla kun jälkitarkastus lähestyy..
Terveisin nippis
nippis | 5.12.2008 klo 11:24:06