Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Elämä voittaa

Oli ihan pakko tulla lukemaan kaikki viikon aikana tulleet viestit ja samalla kertomaan kuulumiseni.
Eli viime tiistaina minulta leikattiin oik.rinta ja samalla tehtiin rinnan rekonstruktio LD-kielekkeellä. Leikkaus meni ihan hyvin, tosin nukuttamaan jouduttiin pariin kertaan sillä kun ekasta leikkauksesta oli kulunut pari tuntia, verenkierto rinnassa oli olematon ja kun pari tikkiä sieltä sitten kiristyksen takia poistettiin niin tilanne parani.Kolme päivää olin melko pyörryksissä. Kipuja ei lääkityksen vuoksi juurikaan tuntunut, rinta on kauniin mallinen, melko erikoisen värinen kylläkin ja tietysti jonkinverran turvoksissa. Selän arpi ei ole kiusannut yhtään ja selällään on voinut ja saanut nukuttua hyvin. Nestettä varmaan kertyy ja sitä pitää sitten käydä punktoimassa mutta se on sen ajan murhe. No tänään ennen kotiinlähtöä tapasin kirurgini jolla oli erinomaisia uutisia. Minulle ei aloiteta muita hoitoja kuin hormonihoito (tosin oli tästä jo ollut alustavasti puhetta)!! Voitte uskoa että aurinko todella tänään paistaa ja tuntuu et vois halata koko maailmaa!! Jossain tuolla syvällä sydämessä tunnen tosin "syyllisyyttä" siitä että selvisin itse näin "helpolla!
Mutta se on varmaa että näitä sivuja en varmasti koskaan jätä ja ajatuksin olen mukana teistä jokaikisen matkalla. IHAN VALTAVAN PALJON VOIMAHALAUKSIA!! Taistelkaa rakkaat ihmiset ja muistakaa myös nauttia elämästä ja tästä hetkestä.

Lämpimin ajatuksin Pörrö
pörrö | 2.10.2007 klo 16:15:57