Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
pahoinvointia vielä 3kk sytojen jälkeen
Hei Siskot<3Minulta leikattiin rintasyöpä 09.07.2013 (koko rinnan poisto) vartija puhdas..2,5mm triplanegatiivinen. Sen jälkeen sain 3 taxoterea ja 3 fec sytostaattia sekä 25 krt sädehoitoa joka loppui juuri. Sytostaattien jossain vaiheessa alkoi voimakkaat aamu pahoinvoinnit ja niitä on jatkunut tähän päivään asti (olen 58 vuotias) Myös päivällä joskus on vieläkin ihan raato olo vaikka viimeisestä tiputuksesta on kohta kolme kuukautta. Onko täällä kohtalotovereita noin pitkään kestäneen pahoinvoinnin suhteen? minulle tehtiin pään ct juuri tuon pahoinvoinnin vuoksi, mutta oli onneksi puhdas. Lisäksi minulla iski sammas suuhun sytojen aikana ja nyt olen viisi viikkoa ottanut siihen lääkettä. Olen miettinyt että voiko tuo sammas aiheuttaa aamupahoinvointia? oiskohan täällä ketään jolla olisi ollut samanlaisia oireita?
Hyvää kevättä kaikille<3
Terkuin Lissukka
- pahoinvointia vielä 3kk sytojen jälkeenlissukka