Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: oma tarina

moi

nyt on leikkaus takana, vastaukset tulleet ja uusi lääkäri tavattu.kuntoutustuki oli vetämässä kolme viikkoa ennenkuin lääkäri kirjoitti lausunnon mutta vastaus tulikin sit jo parissa päivässä.

lääkärin tapaaminen oli aika helpotus. todella mukavan ja miellyttävän oloinen.oli positiivinen ja toi esille, että on kuitenkin paljon positiivisia asioita mutta täytyy hoitaa. ja toinenkin on ollut kuulema niin inaktiivinen kuin vain voi.sitähän sekin meinasi, että onneksi ei ole juuri mitään hoitoja mun kohdalla vielä aikasemmin annettu.

mulla otetaan varmuuden vuoksi luustokartta, otettiin puolitoista vuotta sitten ja oli puhdas.hoitaja sanoi,että jos jotain luustossa niin pitäisi näkyä maksa-arvoissa.mulla ollut tosi hyvät koko ajan.onko mahdollista, että hoidoista huolimatta on voinut tulla jotain?vähän jännittää, aikapaljon oikeestaan!

mulla alkaa heti juhannuksen jälkeen cef hoito 6krt.onko kuinka kovia sivuoireita yleensä?nyt mä pääsen myös siihen perinnöllisyys tutkimukseen ja katsotaan toi munasarjojen mahdollinen poisto syksyllä.meinasi myös että syksyllä jatkuu toinen hormoonihoito, en muista nimeltä.

työhommelit passasin täl kertaa,mutta kuulosti, että kyl myöhemminkin löytyy.ainakin nyt hoitojen aikana en mene.

käsi toimii hyvin ja ei ole juuri turvotustakaan. nyt se tuntuu toi toinen puoli niin hyvältä kainalosta.mutta nytpä tietää sen, että toinenki puoli korjaantuu aikasen hyväksi.

kaikenkaikkiaan menee aika mukavasti alkuun verrattuna.kyllä se tästä.
riikka 75 | 16.6.2008 klo 20:38:41