Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kiitos
Kiitos kaikille jotka antoivat tietoa omista kokemuksistaan. Nyt selvisi sekin miksi jalkani ovat aamuisin niin pököt ja tosiaan jos istuu pidempään yhden paikan päällä niin liikkeelle lähtö tuottaa vaikeuksia.Olen 61 v. ja sairastuin rintasyöpään 2 v. sitten jolloin toinen rinta poistettiin kokonaan, muita hoitoja en saanut kuin hormonihoidon 5 vuodeksi. 1-vuotis tarkastuksessa kaikki oli hyvin mutta nyt on pian edessä 2 v-tarkastus mikä tietysti ajatteluttaa ja sitä ajattelee kaikenlaista kun tuli tämä ripuli.
Hikoilua minulle ei ole tullut kovinkaan paljoa. Ennen sairauden toteamista olin ylenmäärin väsynyt pitkään, ihmettelin vain mistä johtuu. Tieto syövästä oli kyllä isku ja sen myötä tiesin väsymykseni syyn.
Ensi viikolla menen lääkäriin jos vatsa ei asetu. Oli hyvä tietää että lääkäri voi kieltää lääkkeen vaihdon jos on tullut sivuoireita, tosin en tiedä johtuuko vaiva vaihdetusta lääkkeestä.
Toivotan kaikille voimia ja iloa elämään niistä pienistäkin ilonpisaroista.
Kevättä kohti mennään.
- Kiitostuituli
- Re: Kiitosniin pieni
- Re: KiitosTellme
- Re: Kiitosstrawberry