Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Päänsärkyä aamuisin
HeiNo voihan harmitus, kun sinulle on tullut kuumetta. Toivottavasti toivut pian ja pääset tiputusrytmiin takaisin.
Minulla on labrat keskiviikkona ja torstaina lääkärin vastaanotto sekä tiputus, kunhan lääkäri katsoo ensin maksan kunnon. Kävin ylävatsan ultrassa, kun oikeassa kyljessä on ollut kipuja. Ultran tehnyt lääkäri sanoi, ettei löytänyt mitään epäilyttävää. Alin kylkiluu on kipeä ja vähän teki kipeää kylkiluussa myös tutkimus, kun joutui painamaan paremman kaiun saamiseksi.
Meilläkin on erilainen kortisoniannostus, laitoin aikaisemmin tässä ketjussa meillä käytettävän annostuksen. Aamulla otettava kortisoni sotkee vähiten oman elimistön kortisonin tuotantoa ja noita minun iltakortisonena olenkin vähän ihmetellyt. Mutta näin lyhytaikaisessa käytössä ei varmaan ennätä tulla paljon häiriöitä.
Sisällä minäkin olen pysytellyt kuumimman päivän, meillä oli päivällä yli +29 ja vieläkin +25.
Toipumista.
- Päänsärkyä aamuisinSantruzka
- Re: Päänsärkyä aamuisinmare57
- Re: Päänsärkyä aamuisinpalsternakka
- Re: Päänsärkyä aamuisinSantruzka
- Re: Päänsärkyä aamuisinTypsy