Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rinnanpoisto kokemuksia?

Hei Josba! Jörkki tossa sulle jo kertoilikin parista vaihtoehdosta. Mulle tehtiin 1,5 v sitten tramleikkaus, eli vatsasta tuli uusi tissi. Leikkaus oli isohko, kipuja oli jälkeen päin ja kesti kauan ennen kuin vatsalihas totteli. Kaikki onnistui hyvin, tissit muodostavat nyt sopusuhtaisen parin. Kun vaan syksyllä tehdään nänni ja tatskat, niin ei niistä edes huomaa kumpi on kumpi! Ja ylimääräisenä bonuksena sain sileän ja tiukan vatsan, sellaisen kuin se oli ennen raskauksia. Olen todella tyytyväinen tulokseen, enkä pätkääkään kadu, vaikka se tekikin kipeää!

Itse rinnanpoistosta selviää tosi helpolla. Pääsin leikkausta seuraavana päivänä kotiin, enkä tarvinnut kotona ollenkaan kipulääkkeitä, vaikken mikään urheapossu olekaan. Kainalon tyhjennys olikin hiukan kenkumpi juttu, mutta siitäkin selviää suht helpolla, kunhan ei lusmuile jumpassa. Mä ainakin aluksi jumppasin vesi silmissä mutta sisulla...
Mulle tehtiin kainalon tyhjennys rinnan osapoiston yhteydessä, eli kuukautta ennen kokopoistoa.
Siunausta t. Hempukka
Hempukka | 19.4.2007 klo 18:37:54