Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko minulla syöpä?
Heippa! niin toivottavasti ei ole. Minulta on otettu keliakia kokeet, eikä keliakiaa ole. äitini äidillä on ollut endometrioosi ja suvussamme on mahasyöpää. äh! entiedä onhan niitä vaikka mitä mutta jokin minua vaivaa. eilen nukahdin 3 aikaan päivällä bussiin yhtäkkiä kuski herätteli minua päättärillä. en muista mitään siitä että olisin muka ollut nukahtamassa, enkä jaksa oikein tehdä mitään. nukahtelu on minulle niin outoa koska minulla on ADHD enkä ikinä ole nukahdellut noin! olen nimenomaan ollut AINA ylivilkas ja pirteä, ja nimenomaan nukahtelu vaikeuksia ollut pienempänä koska olen ollut niin vilkas joten tämä on TODELLA outoa väsymys ja paha olo pahenee. MELKEIN KAIKKI OIREET OVAT PAHENTUNEET 1 KK SISÄLLÄ. OLEN HUONO VALITTAMAAN, SIKSI LÄÄKÄRIT EI EDES TIEDÄ MUISTA KUIN VATSAKIPU OIREISTA! pitäisi varmaan listata kaikki- onko minulla syöpä?lindastacia
- Re: onko minulla syöpä?lindastacia
- Re: onko minulla syöpä?Elokuu 62
- Re: onko minulla syöpä?lindastacia