Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädehoito alkaa

Hei!

Olen melko isorintainen, G-kuppi.Minulla on enää tänään ja huomenna sädettä jäljellä, sitten ohi. Iho on kestänyt hyvin ihan tänne viimeiselle viikolle. Olen käyttänyt Foreverin Aloeverageeli "Gelly".
On 99 % aloeveraa, eikä sisällä mitään ylimääräisiä. Sain lääkäriltä luvan käyttää siten, että iho on puhdas kun menen hoitoon. Eli olen laittanut Gellyä kun olen tullut hoidosta, joskus useammankin kerran vuorokaudessa ja käynyt suihkussa tai pessyt rintani ennen hoitoon menoa. Minulla on n. 50 km matkaa myös ja olen kulkenut omalla autolla. Mitään haittavaikutukia hoidosta ei muuten ole ollu. Uiminen kiellettiin ja saunominen ei enää nyt loppuvaihessa ole ollut kovin mielekästä mutta muuten olen viettänyt ihan normaalia elämää.

Gellyä ei ole kaupan hyllyllä, joten kysele jos olet kiinnostunut. Minunkin kattaa saa.
Riti | 26.9.2013 klo 13:14:31