Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: stressin vaikutus syövässä?
Pitkäaikainen hälytystila ei varmaankaan liene hyväksi. Viime vuonna keväällä minulta kuoli appiukko haimasyöpään, ja siinä oli sellainen puolen vuoden jakso vielä tämän tapauksen jälkeenkin että olin poikkeuksellisen väsynyt - tottakai, koska minulla oli ollut tukijalkoja ympärilläni vähemmän. Näin ollen en huomannut heti omassa kehossani tapahtuneita muutoksia, vaan ajattelin että ne olivat juuri stressiä eivätkä syöpää. Näin ollen, kävin ensimmäisen kerran tutkituttamassa rintani viime vuonna joulukuussa, mutta vasta nyt toukokuussa lääkäri otti sanomani todesta. Ts. sanoen, jos kertoo kärsivänsä stressistä taikka surusta, se voi hidastaa oikean diagnoosin saamista, varsinkin jos on itse taipuvainen kuittaamaan kaiken "se on vain stressiä!" tai "hormonaalista".T. Karhutar
- stressin vaikutus syövässä?karpalo
- Re: stressin vaikutus syövässä?Lotteliini
- Re: stressin vaikutus syövässä?MeriTuuli
- Re: stressin vaikutus syövässä?Tigerlily
- Re: stressin vaikutus syövässä?Karhutar
- Re: stressin vaikutus syövässä?Karhutar