Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rintasyövän hoidoista?
Hei!Kysyisin ystäväni puolesta. Hänelle tehtiin koko rinnan poisto elokuussa. Oli kolmessa imusolmukkeessa kainalossa syöpäsoluja. Nyt 6 hoitoa stytoja takana. Tänään kävin katsomassa ja oli huolissaan mm. kovista selkäkivuista, joihin hoitaja ei osannut sanoa sairaalassa mitään, onko normaalia. Sitten, osa varpaan kynsistä mennyt mustaksi ja suussa ja kielessä "sammalta". Kysyin mitä lääkettä antoivat, mutta ei muistanut nimeä. Veriarvot oli pysyneet hoitojen ajan suht. hyvinä ja hoidot voitu antaa aikataulun mukaisesti. Nyt puhui ct kuvauksesta, jossa katsotaan myös sellainen asia kun selän puolella oli ollut ennen hoitoja jotain kertymää? Sen jälkeen sädetys hoito.
Onko normaalia selkäkivut ym. oireet? Hän ei ole hoitajilta paljoa kysellyt mitään, kertoi että olivat aina kovin kiireisiä.
Itse olen käynyt munasarjasyöpään stytot läpi ja minulla oli selkäkivut väliin todella kovat.
t. pike
- Rintasyövän hoidoista?pike44
- Re: Rintasyövän hoidoista?Karhutar
- Re: Rintasyövän hoidoista?Nefertiti