Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen kontrolli onnellisesti ohi
Heissa. Myös hus.in alueen asiakas. En teidä onko erilaisia kytäntöjä koskien syövän vaikeusastetta grafusta tai muuta. itselläni oli kaikki mahdolliset ensimäisessä vuositarkastuksessa eli verikokeet, ultra mammografia sekä lääkäri. Kävi kuitenkin niin että mammon tulos ei ehtinyt tulla lääkäriaikaan mennessä ja lääkäri totesikin että ultrassa olisi näkynyt jos jotain seiellä olisi ollut, tosin ultralääkäri tehdessään tutkimusta sanoi lopuksi että ei täältä mitään löytynyt... joten ei tarvinnut niin hirmusti hermoilla lääkäriin menoa. Vuosikontrollit ovat aika hermostuttavia ja itse olen selvinnyt sen vasta ensimmäisen. Itse olen todennut että en kerro ainakaan sukulaisille enkä ystävilleni ollenkaan milloin kontrolli on koska jo nyt kyseltiin milloin se on ja olisin hermoillut vielä enemmän jos sitä olisi koko ajan spekuloitu. helpompi oli niin päin että kerroin kontrollin jälkeen että selvisin puhtain papruin. Jaksamisia kaikki kontrollissa kävijöille.- Re: Ensimmäinen kontrolli onnellisesti ohipäivänsäde