Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
rintasyöpä?
Olen pian 37- vuotias nainen ja minulla on perinnöllinen sairaus johon kuuluu kasvaimia. näitä on mm aivoissa, kyljissä, iholla, silmissä.rintani ovat erittäin muhkuraiset ja kävin vuosi sitten gynekologin lähetteellä mammossa ja ultrassa- mitään ei onneksi löytynyt. Nyt vko sitten kävin jälleen gynekologilla ja löysi patin rinnastani.
no aika oli ensiksi vasta 3vkon päähän ja kun kysyin lääkäriltä onko huola sanoi, että ei kunhan menet 3vkon sisään. no ajan sain onneksi jo ensi vkolla ( johtava radiologi soitti seuraavana pvänä ) ja tehdään jälleen ainakin ultra ja mammo mutta nyt pelottaa...
se on turhaa tiedän -. siis turhaan pelätä ja masentua ennen aikojaan mutta olen tässä jo tehnyt toivelistoja mitä elämältä vielä toivon..
minulla on 11v poika jolla on perinnöll sairaus ja olen hänen omaishoitajansa ja tämän vuoksi myös kotona töissä. mieheni on yli 100pvää kotoa pois töiden takia ja poikanikin vuoksi pelottaa jos jtn sattuu.
en ole valmis vielä luovuttamaan ja tämä epätietoisuus repii....
- rintasyöpä?toivoo niin
- Re: rintasyöpä?toivoo niin