Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her-positiivinen

Hei kaikki!

Minäkin sain Taxotere x3 ja cef x3 sekä Herceptin x9.Taxotere on kuulemma kovempi myrkky ja myöskin kalliimpi kuin Cef.Minulla oli tiistaina ensimmäinen kontrolli onkologilla ja hän kertoi että minulla oli ennuste huono mutta siksi sain kovat aineet että ennusteesta tulee parempi.Minulla oli Gradus 3 ja myös imusolmukkeissa tautia ja lisäksi minun syöpäni on lobulaarinen,siksi minulla on jo kolmen kuukauden päästä mammografia jäljellä olevaan rintaan koska on riski saada myös sinne syöpä ja sädehoidon aikana tuli nännistä jotain eritettä hyvin vähän kylläkin.Lisäksi onkologi kertoi että lobulaarinen hormooni positiivinen syöpä on parempi ennusteinen kun on Arimidex käytössä.Kielsi ehdottomasti kaikki hormooneja sisältävät emätinpuikot ja voiteet tässä vaiheessa.Joten kuivista limakalvoista on kärsittävä vain.

Hyvää ja aurinkoista kevättä teille kaikille!

Pippo
pippo | 23.2.2007 klo 13:10:05