Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksusitoumuksen saaminen / saamatta jääminen peruukkia varten
Hei !!'Kyllä minustakin kuullostaa vähän oudolta tuo. Itse olen Jyväskylän seudulta ja täällä sain heti eka hoidon jälkeen peruukki maksusitoumuksen, hintaa en enää muista. Serkkuni asuu Tampereen seudulla ja sai myös sieltä sitoumuksen jo ennen hoitojen alkua. Siellä rintaproteesi oli hinnoiltu kun täällä rintaproteesien maksusitoumuksessa ei oltu hintaa määritelty. Uimaproteesin sain myös maksusitoumuksella mutta Tampereella sen joutuu ostamaan itse. Serkkuni pyysi sitä nyt viimeks lääkäriltä joka lupasi puoltaa että sen saisi kun tarvitsee sitä. Jännittää nyt saako vai ei. Sitkeästi hänkin sitä kyseli ja vastaus oli aina että itse pitää ostaa. On se ikävää kun pitää taistella sairauden kanssa ja sitten vielä nämä muut ekstrat lisää. Jaksamista ja voimia sinulle sinne kovasti.
Memmu
- Re: Maksusitoumuksen saaminen / saamatta jääminen peruukkia vartenMemmu66