Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Letrozole ja Tamofen
Hei vaan.Huomasin tämän ketjun, jossa Tamofen mainittiin. Minulla kokopoisto viime syyskuussa, sytostaattihodot ja sädehoidot. Nyt menossa Tamofen, kolmas kuukausi menee. Paino on noussut 3-4 kg, liikunta jäänyt vähemmälle ja ilm. lääkekkin nostaa painoa.Harmittaa painonnousu!!!Samaan aikaan syövän löytymisen kanssa alkoi astma oireilla, siihenkin nyt lääkitys aloitettu. Henkeä liikunta ahdistaa, koetan kuitenkin jotakin tehdä joka päivä....
Kuumia aaltoja on, välillä enemmän päivälläkin. Yöllä herään muutaman kerran hikisenä ja kohta palelevana.
Viimeisin ongelma on ilmeisesti alapään hiivatulehdus. Kävin hakemassa Diflucania apteekista, toivottavasti auttaa kutinaan. Otin sen tänään päivällä. Yöt olleet hankalia kutinan ja kirvelyn takia, Lopulta tajusin mistä kyse. Gynekologille olen menossa elokuussa. Kuukautiset loppuivat kun rintaleikkaus tehtiin, kohta vuosi sitten.
Nyt olen ollut työssä jo neljä viikkoa, lomailen heinäkuun.
Kuitenkin voi sanoa, että luulin että enemmänkin tulee kaikenlaisia kurjia vaikutuksia Tamofenista, minulla reseptissä lukee 1 tabletti/vrk viiden vuoden ajan.
Koetetaanhan pärjäillä ja elää oikein rikasta elämää silloin kun voidaan.=)
- Letrozole ja TamofenTättärä
- Re: Letrozole ja TamofenLilliant
- Re: Letrozole ja TamofenTättärä
- Re: Letrozole ja Tamofenmaruska
- Re: Letrozole ja Tamofenmaruska
- Re: Letrozole ja Tamofenhelmiaino