Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä rintasyövän sytovesissä soutelijat?
Tuossa jo vastailinkin CEF-hoidoista kyseleville, että oma eka kertani meni todella helpolla, yhden illan pienellä huonolla ololla. Eilen olin toisessa tiputuksessa ja eilen illalla ei ollut oikein sitäkään huonovointisuutta mitä oli eka kerralla. Menkat olivat myös alkamassa ja hoitaja vakuutteli, että loppuvat alkuunsa hoitoon, kyllä ne tiputtelevat kuitenkin ihan normaalisti tänäänkin eli ei keskeyttänyt niitäkään. Jäähattua olen käyttänyt ja eka kerran jälkeen ei hiusten lähtöä tai edes ohenemista. Tänään kipaisen juoksulenkille ihan normaalisti eli pidetään lippu korkealla ja iloinen mieli, se on jo puoli voittoa hoidoissakin.Tai sitten sairaalan säästötoimien vuoksi ne tiputtelevat suoniini suolavettä ja olen jo miettinyt, että onkohan se sädehoitokin ledlamppu kainalon alla.
- Missä rintasyövän sytovesissä soutelijat?Kristitty Lilja
- Re: Missä rintasyövän sytovesissä soutelijat?Kristitty Lilja
- Re: Missä rintasyövän sytovesissä soutelijat?Untuvikko