Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Eilen viimeinen dokse, hyvät fiilikset :)
HeipsanKiva on ollut taas lueskella Teidän kokemuksianne ja saanut voimia taas jaksaa jatkaa :) Tässä tämän hetkiset omat kokemukseni.
Tuossa taannoin pelkäsin toista doksea ja paremminhan se meni kuin ensimmäinen, selvisin vain 3:lla särkylääkkeellä. Eilen oli sitten 3:s dokse, tänään vointi väsy hieman, mutta hyvä. Huomenna nuo kolotukset sitten alkavat,jos ja kun ovat tullakseen. Tietää kuitenkin, että häviävät. Öklötyksestä en ole pahemmin kärsinyt, kun aina muistanut usein syödä pienen välipalan. Veriarvot minulla olivat nyt todella hyvät, verrattuna edellisiin. Viimuset kortisoonit nassuun vielä illalla, huomenna ja sit viel aamulla.
Nauttinut olen hoitojen välissä ja saanut siivoiltuakin komeroitani ja kaappejani, joita en ollut kauheesti työssäoloaikanani siivoilla jaksellu. Paljon löytyi kirpparitavaraa ja roskikseenkin sain vietyä, jos joskus tarvitsisin tavaroita :) Hyvällä omalla tunnolla myös olen lepäillyt, tehnyt ristareita, lukenut kirjoja, katsellut elokuvia..
Uudesta peruukistani olen pitänyt, joka leikattiin ja laitettiin minun makuisekseni. Nopeasti siihen totuin. Kotona hypin kyllä pienen poikatukkani kanssa, tykkään kyllä siitäkin.
Nyt edessä 2 herceptiä ja sitten 27.3 se uusi peloittava tuttavuus CEF. Suunnitelenko jo väliaikaismajoitusta wc:n tiloihin. Pahoinvointilääkkeistä minulla ei ole mitään kokemusta. Primperania 10 mg (1-2 tab/1-3 vrk) löytyy jo kaapista ja voimakkaaseen pahoinvointiin Ondansetron Bluefish 4mg (1 tab/2 vrk) (on vielä apteekissa, pitäisi varmaan hakea). Onko teillä kokemusta kyseisestä lääkkeestä?
Kun nyt olen puolessa välissä sytohoitoja ja katson taaksepäin, nopeasti tuo aika on mennyt. Välillä huonommin ja välillä paremmin, mutta kummasti aika unohtaa ne huonot päivät.
Kaikille aurinkoisia päiviä ja jaksamisia, kevät tulla jolkuttaa ja ulkoilukelit senkuin paranee :)
- Eilen viimeinen dokse, hyvät fiilikset :)Myymi