Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ruokavalio rintasyövän toteamiseen jälkeen
Hei,Minä olen noudattanut vuosia sokeritonta (ja muutenkin tiukan terveellistä) ruokavaliota. Olen lisäksi absolutisti, enkä tupakoi. Joo, ja harrastan jonkin verran liikuntaakin, vaikka en olekaan mikään himourheilija. Siitä huolimatta sairastuin rintasyöpään (duktaalinen karsinooma, gradus 2) 38-vuotiaana. Sairastuttuani jotkut 'hyvää tarkoittavat' ihmiset ovat kehottaneet minua SIIRTYMÄÄN sokerittomaan ruokavalioon. Se jurppii aika lailla. Minulla on kaksi sytotiputusta (CEF) takana ja minä ainakin syön ihan mitä hyvänsä mikä pysyy sisällä. Tosin noudatan edelleen sokeritonta ruokavaliota, sillä olen siihen tottunut. Minulla pahoinvointi on ollut todella voimakasta ja olen ollut sen vuoksi tiputuksessakin, joten syön aina kun pystyn ja ihan kaikkea mitä mieleni tekee. Ainakaan minua sokeriton ruokavalio ei suojannut syövältä. Jokainen tekee tietenkin niin kuin kokee itselleen parhaaksi, mutta minä kehottaisin syömään ihan sitä mikä maistuu. Tsemppiä hoitoihin!
- Re: Ruokavalio rintasyövän toteamiseen jälkeenkesätuulahdus
- Re: Ruokavalio rintasyövän toteamiseen jälkeenRotta