Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rannalla vihdoinkin

Hei!
Sateisesta päivästä huolimatta aurinko paistaa minulle. Olen vihdoinkin päässyt rannalle.
Matka kesti tasan 9 kuukautta.Takana on 9 myrkkycoctailia, lukematon määrä verinäytteitä, 43Neupogeeni piikkiä, 26 sädetystä ,ummetusta,ripulia,yrjöa,tulehduksia,kolotusta, yksirintaisuutta ja kaljuutta. Kaikesta huolimatta olen onnellinen, että olen jaksanut kulkea tämän matkan. Olen onnellinen, että läheiset ovat jaksaneet kulkea minun rinnalla ja olen onnellinen, että olen saanut kulkea sitä teidän kanssa rakkaat kanssasisaret.Olen onnellinen, että saan seurata lasten kasvua ja olen onnellinen jopa heidän meluamisesta ja riitelystä(???!!!!!)
Periksi ei kannata antaa. Mutta masennukseen ja synkkyyteen ei myöskään saa jäädä makamaan. Jokainen päivä on elettävä täysillä. Välillä täytyy vähän ottaa pakkia ja ohjata reitti uudelleen, mutta periksi ei saa antaa milloinkaan. Vaikeita päiviä on ollut. Kummasti niiden muisto haalenee.
Rakkaat perässä soutajat,jokainen tiputus on yksi lähempänä niiden loppumista. Menneeseen ei kannata tuijottaa vaan kulkea avoimin silmin kohti tulevaisuutta. Päivä kerrallaan.
Lämpimin halauksin, katse kohti aurinkoa.
t. äityliini
äityliini | 10.6.2008 klo 11:30:47