Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MUNASARJASYÖVÄN GRADUS JA LEVINNEISYYSASTE

heippa!
Oonkohan myöhässä vastauksineni, Mulla on kans tuo stage 4 ja gradusta en oo edes älynny kysellä lääkäriltä. Mulla todettiin tää "peikko" 6vkoa sitten ja 2 hoidot takana, yllättävän hyvin oon toipunu isosta leikkauksesta ja alkavista hoidoista. Viikko hoidon jälkeen olo oli kuin jyrätyllä koko kehoa särki, öisin varsinkin jalkoja, lihakset oli heikkona, et kävelemään ei päässy ja mahakin oli ihan kuralla,nyt sormien nivelet on alkanut kipeytyä, vanumaista hiusta jäljellä paljonkin, eikä ripset, eikä kulmat oo vielä lähtenyt, ootan et milloinkohan nää viimesetkin karvat lähtee!Ilahduin, että hoidot on tepsineet suhun, eikä peikko ole uusiutunut. Mulla tuo ca125 ekahoidon jälkeen 76, laskusuunnassa onneksi.. kerrothan kuulumisia? ite oon vielä tuore tapaus ja pihalla kaikesta ja vieläkin järkyttyny uutisista - eerika-kohtalotoveri
eerika | 2.12.2006 klo 15:17:48