Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: lääkärin mielestä ei merkitystä ajankohdalla, jolloin...

Kiitos vastauksistanne!
Se kurja puoli tässä epätietoisuudessa on, että sitä miettii koko ajan ja joskus harvoin uskaltaa jopa toivoa, että arvon nousu johtuisikin jostain muusta kuin palanneesta syövästä.
Kuitenkin vointi kertoo muuta... Tuntuu, että olen väsyneempi ja väsyneempi päivä päivältä. Nyt on myös alkanut yskittää öisin ja tuntuu kuin henkeä hieman ahdistaisi ja siitä heti päättelen, että noniin, keuhkoihin on tullut etäpesäke...
Tämä ajatusten poukkoilu toivosta epätoivoon on tosi rankkaa ja huonoina hetkinä olen ihan varma, että mahdolliset tulevat hoidotkaan eivät tehoa! Mieheni sitten joutuu kestämään tunteideni vuoristorataa eikä hänelläkään varmaan ole helppoa, vaikka jaksaakin kannustaa ja tsempata hienosti.
Vielä 1½kk seuraavaan lääkäriin, ellei jotain hälyyttävää ilmene sitä ennen...
Sain ystävältäni tekstiviestin: "Ajatteles, jos joku puu kaatuisi kun me olemme sen alla". "Ajatteles, jos ei kaadu" sanoi Nalle Puh pitkään harkittuaan.

Olisipa minullakin Puhin positiivinen elämänasenne! Tarina ei kerro, kuka oli tuo huolehtija, mutta oletan sen olevan Ihaa. Minäkin olen kuin Ihaa; aina vähän surullinen, pelokas ja masentunut.

Helena
helmar | 23.7.2007 klo 23:57:56