Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rintasyöpä
Hei!Piinaava heinäkuu on takana, kesäloma meni lääkärissä juostessa ja pelossa ja epätietoisuudessa eläen. Löysin vasemmasta rinnasta n.2cm kokoisen patin ja maanantaina varmistui, että se on pahanlaatuista. Olin töissä ja maailma kyllä pysähtyi siihen paikkaan, kun puhelu tuli, sain jotenkuten kerrottua työkavereille ja työnantajalle mitä olin koko heinäkuun käynyt läpi ja nyt saanut tälläisen tiedon. Lähdin samointein kotiin ei työnteosta olisi tullut mitään ja kotiin päästyäni piti ruveta soittelemaan sukulaisille ja ystäville, että sain purettua tuntojani, se helpotti. Tiistaina piti käydä työt.lääk. hakemassa helpotusta, ystävä vei, itse en olisi jaksanut enkä "älynnyt". Sain kaksi viikkoa sairaslomaa, en tiedä onko se hyvä, mutta tuntuu että en jaksa mennä töihinkään. Viikon sisällä pitäs päästä jatkotoimenpiteisiin, odottavan aika on pitkä ja kaikki ajatukset myllertävät mielessä, onneksi on joitakin ystäviä rinnalla joille voi puhua. Miten teillä muilla samankokeneilla alku meni ja lievittikö hoitoonpääsy ja tiedonsaanti syövän pelkoa? Minulla on ainakin sellainen alkushokki, että tuntuu joka paikkaa särkevän ja väsyttävän, ajattelee vain, että ei jaksa kaikkea mitä tulee edessäpäin olemaan. Kertokaa tunteistanne ja miten olette päässeet eteenpäin vaikeina aikoina!
- RintasyöpäMussukka
- Re: Rintasyöpälilja
- Re: RintasyöpäLotteliini
- Re: RintasyöpäEllaM
- Re: Rintasyöpähelmikuu
- Re: RintasyöpäSipriina
- Re: RintasyöpäKarhutar
- Re: Rintasyöpäiirisrukka
- Re: Rintasyöpälilja